Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 LEGACY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SPEEDBLOCK SILV
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 36 md+24 md beperkt

Ben je op zoek naar een gloednieuwe motor met karakter, een motor met stijl, een echte sport-heritage?!

Deze Yamaha XSR700 Legacy staat klaar voor zijn eerste eigenaar.

De XSR700 Legacy combineert het retro scrambler-design met moderne techniek. Licht, wendbaar en voorzien van het krachtige en beproefde 689cc CP2 motorblok. Ideaal voor dagelijks gebruik, ontspannen toertochten of je favoriete binnendoorwegen!



Kenmerken:


Klassieke scrambler-stijl motor met spaakwielen en hoog stuur


Comfortabele zithouding en licht rijgedrag
Moderne techniek verpakt in een tijdloos ontwerp

De XSR700 Legacy is geweldig om naar te kijken, en nog beter om mee te rijden! Het kloppend hart van deze charismatische moderne retro is het iconische Yamaha CP2-motorblok van 690 cc, dat ver boven zijn gewichtsklasse presteert voor een verbazingwekkende acceleratie. En de combinatie van een compact buizenchassis met soepele vering en de blokbanden zorgt voor een uitstekende wendbaarheid en wegligging op zowel asfalt als grindwegen.


RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Fijn kantwerk" betekent: Bij het tunen van een motorblok wordt om gewicht te besparen zoveel mogelijk metaal van de bewegende delen verwijderd. Dit alles mag echter niet ten koste gaan van de sterkte van de onderdelen. Een drijfstang waarin teveel gaten zijn geboord om gewicht te besparen wordt wel aangeduid als fijn kantwerk. Ten eerste omdat het aantal gaten daaraan doet denken en ten tweede omdat de drijfstang als kantwerk an worden dubbelgevouwen en daardoor als hoogbelast onderdeel van een racemotorfiets niet meer kan functioneren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion