|
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80.0|68.6 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8|55.0|9,000 |
Max. koppel | 68.0|6.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | Pirelli Phantom 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless) |
Achterband | Pirelli Phantom 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.405 |
Lengte | 2.075 |
Breedte | 820 |
Hoogte | 1.130 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Speedblock Silver |
Beschrijving | Puur en eerlijk plezier
Door de alternatieve look van de Yamaha XSR-modellen, waarin een retrostijl wordt gecombineerd met moderne technologie, kun je helemaal op je eigen manier rijden en genieten. Met zijn brede verstevigde stuur, ronde lampen, unieke kleurstelling en banden met blokmotief is deze compacte Sport Heritage motorfiets het middelpunt van de belangstelling.
De XSR700 Legacy is geweldig om naar te kijken, en nog beter om mee te rijden! Het kloppend hart van deze charismatische moderne retro is het iconische Yamaha CP2-motorblok van 690 cc, dat ver boven zijn gewichtsklasse presteert voor een verbazingwekkende acceleratie. En de combinatie van een compact buizenchassis met soepele vering en de blokbanden zorgt voor een uitstekende wendbaarheid en wegligging op zowel asfalt als grindwegen. |