Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
2 KLEUREN
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De XSR700 is een echte legacy-machine, die zijn strepen op de weg heeft verdiend. Het kloppende hart van de machine is het veelzijdige karakter. De XSR700 is een motor om mee weg te rijden, hoe en wanneer je maar wilt. Van rustig toeren tot plat door de bocht, deze motor kan het allemaal.

Een toegankelijke motorfiets die prettig rijdt voor zowel nieuwe als ervaren rijders. Het 2-delige frame, de tankconstructie en het zadelontwerp spelen nog steeds een belangrijke rol bij de XSR700, waardoor het eenvoudig customizen waar de motorfiets bekend om staat, gewaarborgd blijft.

Het karakter van de XSR700 wordt bepaald door de sublieme combinatie van een licht en wendbaar frame en de koppelrijke, speelse CP2-motor. De superbehendige motor is gemakkelijk te besturen in elke situatie, van bochtige wegen tot druk stadsverkeer. Je zult hoe dan ook veel plezier beleven.

- XSR-serie LED-verlichting
- Herziene cockpitlay-out met geïntegreerde koplampsteunen
- Geëvolueerde ontwerpdetails
- CP2 EU5 motorblok van 689 cc met een hoog koppel
- Licht en slank ruggengraatframe
- Gebouwd voor optimaal rijplezier
- Inspirerende rijervaring vol vertrouwen
- Kleuren en graphics geïnspireerd op Yamaha's verleden
- Zeer laag brandstofverbruik

De XSR700 kenmerkt zich door zijn tijdloze design-aspecten, zoals kuipwerk met retro-invloeden, de fraaie zitting en een klassiek vormgegeven koplamp en achterlicht. De XSR700 toont respect voor de motorfietsen uit het verleden, en omarmt het hedendaagse door gebruik te maken van alle moderne technologie zoals ABS, LED-verlichting, de meest efficiënte CP2-motor tot nu toe en een modern 'inverted' LCD-scherm.

Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion