|
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80.0|68.6 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8|55.0|9,000 |
Max. koppel | 68.0|6.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ų 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ų 245 mm |
Voorband | Pirelli Phantom 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless) |
Achterband | Pirelli Phantom 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.405 |
Lengte | 2.075 |
Breedte | 820 |
Hoogte | 1.130 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Grey, Tech Black |
Beschrijving | Yamaha maakt een duidelijk statement met de komst van de XSR700. Ontworpen voor een tijdloos gevoel en geļnspireerd door historische iconen, voorzien van de allernieuwste technologie voor een pure, aangename rijervaring. Met een hoog koppel en een super wendbaar chassis is de XSR700 ideaal voor motorrijders die nostalgie wel kunnen waarderen.
Dankzij de geavanceerde 689cc parallel-twin, voorzien van onze speciale crossplane filosofie, niet alleen een lineair koppel maar ook een indrukwekkende acceleratie. De retro stijl van de XSR700 past goed bij het compacte, lichtgewicht chassis met uitstekende wendbaarheid en besturing.
De XSR700 combineert het beste ontwerpen van Yamaha als eerbetoon aan het verleden, maar behoudt daarnaast zijn eigentijdse karakter. |