Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJR 1300 - 2001

Garantie: Nee
58322 Km
Blauw
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
yamaha - xjr-1300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
te koop een keurige DIKKE motorfiets de XJR1300

* Bj. 2001 , een nederlands geleverde motorfiets
* 58.322 km
* 1300cc viercilinder loopt echt prachtig mooi , "maar" 106pk , dus een motorfiets met veel koppel
* Ooit eens geheel aangepakt op de juiste manier met oog voor detail
* Upside down voorvork
* Nagenoeg alle niet lakdelen hoog gepolijst , zie foto's voor de details
* Stahflex remleidingen
* aftermarket einddempers , DB killers aanwezig
* Buddyseat al eens keurig proffesioneel overtrokken
* Mooie kleurstelling  donker blauw
* alle slijtdelen:  banden , remmen , kettingset , vloeistoffen geheel bij , dus startklaat
* Prijs 2999€ veel motorfiets voor een betaalbare prijs
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion