|
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 83|73 |
Cilinder inhoud | 395 |
Comp. verhouding | 10.6 ± 0.4 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | ECU |
Vermogen | |23.18|7500 |
Max. koppel | 33.88|6000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automaat met V-snaar |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 110 mm |
Vering achter | Achterbrug, veerweg 110 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ř 267 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ř 267 mm |
Voorband | 120/70-15 |
Achterband | 150/70-13 |
Wielbasis | 1565 |
Lengte | 2190 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1120 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 211 |
Leverbare kleuren | Power Black |
Beschrijving | Bij de introductie van de dynamische X-MAX-400 waren sportieve forenzen onder de indruk van de 400cc-motorprestaties gecombineerd met de wendbaarheid van een 250cc!
Dat concept is nu nog verder aangescherpt met de X-MAX 400 MOMODESIGN – een hoogwaardige sportscooter met maximale stijl en maximaal raffinement. In nauwe samenwerking met het creatieve Italiaanse team van MOMO Design is een exclusief model ontstaan die volledig voldoet aan de verwachtingen van de veeleisende rijder.
De X-MAX 400 MOMODESIGN is een uitstekende combinatie van ontwerp en technologie, uitgerust met exclusieve componenten en speciale graphics die zijn aantrekkelijke stijl extra benadrukken.
|