Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 400 - 2019

Garantie: Ja
4461 Km
MATT GRAY
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
yamaha - x-max-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2017

Ontdek de vrijheid van de weg met deze prachtige Yamaha XMAX 400 uit 2017. Met een ongelofelijk lage kilometerstand van slechts 4461 km biedt deze scooter een opwindende combinatie stijl en comfort. Of je nu naar je werk pendelt, door de stad zoeft of gewoon geniet van weekenduitstapjes, de Yamaha XMAX 400 staat garant voor een soepele en plezierige rijervaring.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion