Nieuwsbrief:

YAMAHA  VMX 1200 V MAX - 1999

Garantie: Ja
1500 Km
GOUD/ZILVER
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
yamaha - vmx-1200-v-max
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1999

Zeer speciale Yamaha V-MAX custom build, incl. taxatie rapport 2021 na verbouwing getaxeerd op € 31.000,-

Volledig opgebouwd met hoogwaardige onderdelen

-Otec RB 330 swingarm
-330 achterband 180 voorband op velgen met Yamaha stemvorken logo spaken
-ISR rem / koppeling pomp
-Doma uitlaten
-Custom zadel
-YSS achterschokbrekers
-USD voorvork
-ISR 6 zuiger remklauwen
-Wave remschijven
-Stalen remleidingen
-Custom kuipdelen
-km stand 1500 km na verbouwing, geen teller, wordt geleverd incl. nieuwe TomTom rider 550 voor snelheid en ritregistratie.
-enz enz enz..

Incl. afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion