Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 ABS - 2020

Garantie: Ja
6400 Km
Zwart
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha Tracer 900

- eerste eigenaar
- ABS
- traction-control
- boordcomputer
- quickshifter
- verhoogd windscherm
- comfort buddy
- termignoni carbon compleet uitlaatsysteem met db killer ( goedgekeurd )
- variotopkoffer ( koffer van binnenuit verstelbaar )
- onderhoudsboekjes/historie aanwezig




 
  • Levering motorfiets door heel nederland mogelijk tegen gunstig tarief
  • 10 dagen gratis verzekerd





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Sipma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion