Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 7 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
REDLINE (VRSK)
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Deze Tracer 7 is standaard 35Kw geleverd vanuit de fabriek.

Het EU5-motorblok van 690 cc produceert een onophoudelijke golf aan lineair koppel in het hele toerentalbereik voor opmerkelijke acceleratie in elke versnelling. Met het compacte chassis en de instelbare vering kun je elke bocht snel en precies aansnijden.

Het aerodynamische kuipwerk met dubbele LED-koplampen versterkt het moderne design en de krachtige uitstraling van de motorfiets. En het TFT-kleurenscherm toont alle meldingen van je smartphone. En met de langeafstandsergonomie, het brede stuur en het verstelbare windscherm is deze veelzijdige middenklasser altijd klaar voor je volgende roadtrip. TRACER 7: It’s Your Turn.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion