Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX ABS - 2009

Garantie: Ja
5200 Km
METAL
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009
Garantie: div. opties mogelijk

Deze fraaie Yamaha TMAX is nu te bezichtigen bij officieel Yamaha dealer Moto Hippo! Rechtsreeks van de 1ste eigenaresse, nieuw door ons geleverd. Met maar 5200 kilometer op de teller en een set nieuwe banden!

Naast alle nieuwe motoren heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 occasions op voorraad. Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd. Informeer naar de mogelijkheden. Maak nu een afspraak voor een proefrit. Inruil van je huidige motor behoort ook tot de mogelijkheden.

Moto Hippo is officieel dealer van: Ducati, Yamaha en Moto Morini.

Naast deze Yamaha TMAX leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis
Opties en Accessoires:
Anti blokkeer systeem




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion