Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 WORLD RAID - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
yamaha - tenere-700-world-raid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De Ténéré 700 World Raid is Yamaha’s ultieme adventuremotorfiets, ontworpen om lange afstanden te overbruggen en de meest uitdagende terreinen te verkennen. Met dubbele brandstoftanks van in totaal 23 liter en een actieradius van wel 500 kilometer kun je diep de wildernis intrekken zonder je zorgen te maken over brandstof. Het 5-inch TFT-kleurenscherm met smartphone-connectiviteit houdt je op de hoogte van inkomende berichten en oproepen, zodat je overal verbonden blijft.



Deze motorfiets is uitgerust met een Öhlins-stuurdemper en een volledig instelbare ophanging met lange veerweg, ontworpen voor zware offroad-avonturen. Het ABS-systeem met 3 standen biedt optimale controle onder alle omstandigheden. Klaar om je grenzen te verleggen en nieuwe horizonnen te ontdekken?

Leverbaar in Icon Blue en Mistral Grey.
Neem contact op voor beschikbaarheid.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion