|
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, 4-kleppen, dubbel bovenliggende |
Boring x slag | 80|68.6 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Gesloten Brandstofinjectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | |54|9000 |
Max. koppel | 68|6500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen ruggengraatframe, Dubbel wiegframe |
Vering voor | upside-down vork, diameter 40 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem) |
Remmen voor | Hydraulisch remsysteem, twee remschijven, Ř 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch remsysteem, enkele remschijf, Ř 245 mm |
Voorband | 90/90 R21 M/C 54V M+S - Spaakwielen met Pirelli Scorpion Rally STR |
Achterband | 150/70 R18 M/C 70V M+S - Spaakwielen met Pirelli Scorpion Rally STR |
Wielbasis | 1595 |
Lengte | 2370 |
Breedte | 910 |
Hoogte | 1455 |
Zithoogte | 875 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Sky Blue |
Beschrijving | Ténéré 700 Rally Edition
De originele Ténéré heeft eraan bijgedragen om Yamaha het meest succesvolle merk in de Dakar te maken, met XT-modellen waarmee 18 podiumplaatsen werden behaald in de eerste zes edities van de zwaarste race ter wereld. Het pure racing-DNA waarmee de woestijn werd bedwongen, is van generatie op generatie doorgegeven tot aan de nieuwe Yamaha Ténéré 700 Rally Edition. En dat is te zien. |