Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2021

Garantie: Ja
34000 Km
Rood/Wit
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha XTZ 700 tenere €9250

-Stoere all road de Yamaha tenere 700

-Bouwjaar 12/2021

-34000km gelopen

-Boordcomputer

-Abs

-Touratech zadel

-Valbeugels

-Carterbescherming

-Barkbusters handkappen

-Bagagedrager

-Middenbok

-Boekjes reservesleutels alles aanwezig

-Komt met verse onderhoudsbeurt

-Inruil eventueel mogelijk

-PRIJS € 9250 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
  • Let op: op de vraag wat is de laagste, uiterste, minimale of hoe je het ook noemt prijs gaan wij niet in en geven wij ook geen antwoord op,  al onze motoren proberen we al voor een scherpe prijs aan te bieden, in sommige gevallen is de prijs nog licht onderhandelbaar naast de motor.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak.

    Inruil eventueel mogelijk. Bij de getoonde prijs komen geen afleverkosten of wat dan ook meer bij.

    Tevens nog meerdere motoren op voorraad zie onze website; 
    WWW.NEWTOWNBIKES.NL
    info@newtownbikes.nl
    tel:06-23561795





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion