Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 EXPLORE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
LINE UP: TECH K
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 24 md+36 md beperkt

Sinds 2019 maakt de Ténéré 700 verkenningstochten toegankelijker dan ooit tevoren. Deze lichte, compacte en veelzijdige machine werd al snel erkend als de motorfiets bij uitstek voor rijders die zowel het verbluffende comfort op de weg over lange afstanden als de uitstekende offroad prestaties weten te waarderen.

Nu staat de Ténéré 700 Explore op het punt om wereldreizen en internationale verkenningstochten nog toegankelijker te maken. De unieke specificatie biedt een perfecte combinatie van comfort en prestaties, inclusief KYB-voorvork en achterwielophanging met kortere veerweg, naast een hoger en breder touringscherm voor extra windbescherming.

Herziene instellingen voor de wielophanging maken de Ténéré 700 Explore nog toegankelijker dankzij een lagere zithoogte, terwijl de zijkoffersteunen voor harde of zachte koffers uit het assortiment originele Yamaha-accessoires hem ideaal maken voor langere reizen. Je hebt alleen een gevulde tank nodig en de wereld is van jou.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 2+3 jaar fabrieksgarantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zondag & maandag gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion