Nieuwsbrief:

YAMAHA  R1 M - 2015

Garantie: Ja
12055 Km
ICON PERFORMANC
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
yamaha - r1-m
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015

Te Koop: Yamaha YZF-R1M 2015 met Slechts 12.000 km!

Ben je op zoek naar een krachtige en sportieve motorfiets? Dan is deze Yamaha YZF-R1M uit 2015 wellicht iets voor jou! Met zijn indrukwekkende prestaties en geavanceerde technologie is dit een motor die je niet wilt missen.

Specificaties:
Merk: Yamaha
Model: YZF-R1M
Bouwjaar: 2015
Kilometerstand: Slechts 12.000 km
Motorinhoud: 1000 cc
Vermogen: 200 PK
Valbescherming:
Deze Yamaha R1M is uitgerust met een valblokset
carbon kettinggelijder
korte kentekenplaat houder
quick shift systeem

* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion