Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 155 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
POWER GREY
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

Het sportieve kuipwerkontwerp is voorzien van de nieuwste LED-verlichting en heeft een aerodynamische voorkuip die meer bescherming biedt tegen wind en regen, terwijl het chassis ervoor zorgt dat je gemakkelijker door het verkeer kunt manoeuvreren en een comfortabelere en meer ontspannen zitpositie biedt.

Maar wat de NMAX 155 echt tot het ultieme voertuig voor woon-werkverkeer in de stad maakt, is dat je met deze scooter te allen tijde connected kunt blijven. De Communication Control Unit (CCU) koppel je via Bluetooth met je smartphone om toegang te krijgen tot belangrijke informatie. En functies zoals het met de Smart Key werkende sleutelloze contact, de stroomaansluiting en de opbergruimte onder de zitting maken het dagelijks leven zoveel gemakkelijker.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion