Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
.
Vermogen:
118 kW
Teller:
23.713 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 17 liter
Vrije hefhoogte: 83 cm
Referentienummer: 15996

Yamaha MT-10 – 2018


* Originele kilometerstand

* 998cc viercilinder crossplane motorblok afgeleid van de R1

* 17 liter tankinhoud voor een goed rijbereik

* Zithoogte van 825 mm – sportief én comfortabel

* Moderne elektronica: ABS, traction control en rijmodi

* LED-verlichting en agressieve naked styling

* Goed onderhouden en rijklaar


De Yamaha MT-10 is dé ultieme naked bike: brute kracht, high-tech elektronica en een unieke crossplane-sound. Perfect voor wie maximale beleving zoekt in een motor die zowel sportief als praktisch inzetbaar is.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Friese Motorexperts
Jan Flamelingstrjitte 1
Menaam
Plan de route
0518-419650
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion