Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SPORT TRACKER - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
Grijs
Vermogen:
84 kW
Teller:
35.255 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
yamaha - mt-09-sport-tracker
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een keurige MT-09 uitgevoerd in de sport tracker editie! Hij is voorzien van een hoop accessoires zoals led knipperlichten, handkappen en een Akrapovic uitlaatsysteem! De motor heeft optijd zijn onderhoud gehad en alle slijtage delen zijn in goede staat! 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Custom knipperlichten, Gear indicator, Handkappen, knipperlichten, andere, Korte kentekenplaathouder, Led knipperlichten, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MastMotoren
De Hil 10
Zevenbergen
Plan de route
0168-326958
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion