Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2020

Garantie: Ja
12010 Km
Icon performance
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
MT09SP - MT 09 SP

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Een zéér nette en compleet uitgevoerde Yamaha MT-09 SP uit 2020 in absolute topstaat!

- Deze motor is afkomstig van de 1e eigenaar
- Laatste onderhoud op huidige KM stand
- Recent nieuwe banden

Onderscheidende opties:
- Volledige akrapovic systeem
- Yamaha comfort zadel
- Puig bobins
- Puig handvaten
- Puig stuur eind
- Radiatorbescherming
- Tanktas voorbereiding
- SP connect
- Tankpad
- Yamaha led + knipperlichten
- Yamaha motorblokbescherming rechts
- Yamaha motorblokbescherming links
- Yamaha windscherm
- Traction Control
- Brake control
- Quickshifter
- instelbare rijmodus
- SP kleurstelling
- Premium KYB voorwielophanging en een Öhlins achterschokdemper. Beide zijn volledig instelbaar voor compressiedemping,

Leigraaf Motoren:
- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reservering is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten
  • Wij leveren al onze motoren met een gratis all-risk verzekering.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion