Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2023

Garantie: Ja
7674 Km
Zilvergrijs / Blauw / Zwart
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
ACTIEPRIJS !! van 11.999,- voor 11.499,- 

WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS


Yamaha MT-09 SP *Icon performance* in absolute TOPSTAAT! Fabrieksgarantie t/m Spetember 2025!

Bouwjaar: 2023
kmstand: 7.674

Complete onderhoudshistorie aanwezig! Yamaha dealer onderhouden

Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt.

Meerprijs 3 maanden JVL (blok)Garantie €150,-

Volledige Europese GARANTIE incl. Certificaat tegen meerprijs mogelijk, tot maar liefst 2 jaar!


-12 Maanden €495,-
- 24 Maanden €695,-

Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- Quickshifter
- Blipper
- Cruise control
- Bobbins
- Gear indicator
- Traction control
- Ohlins vering instelbaar
- Highsider Bar end spiegels
- Handvatverwarming
- D-mode 4 engine maps (rijmodus)
- Yamaha MT-09 SP Tankbescherming
- Verkorte kentekenplaathouder
- LED dagrijverlichting
- LED kleine knipperlichten voor & achter
- Windscherm zwart (kuipruit)

De 890 cc EU5 CP3-motor produceert zelfs nog meer lineair koppel bij lagere toerentallen voor geweldige acceleratie, terwijl de R1-type 6-assige IMU en hellingshoekgevoelige elektronische hulpmiddelen je nauwkeurige controle geven op zowel nat als droog wegdek. En met een volledig instelbare 41 mm voorvork en een hoogwaardige Öhlins achterschokdemper voelt het compleet nieuwe chassis doortastender dan ooit.

Naast de exclusieve Icon Performance-kleuren is de MT-09 SP uitgerust met een speciaal dubbel gestikt zadel voor ultiem comfort. De geborstelde geanodiseerde swingarm, het geanodiseerde zwarte stuur en hendels en helder getinte remreservoirs dragen allemaal bij aan de premium look-and-feel van het model.


Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Kraaivenstraat 25-04
5048 AB Tilburg
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JVL Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2024 Motoroccasion