Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 - 2024

Prijs:
€ 10.750,- € 11.450,-
Bouwjaar:
2024
Kleur:
Grijs
Vermogen:
87 kW
Teller:
7.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Scherp sturen, directe respons en volop controle: de Yamaha MT‑09 van modeljaar 2024 is allesbehalve een doorsnee naked. Met 87 kW in je rechterhand en een rijklaar gewicht van 193 kg krijg je een motor die lichtvoetig voelt, maar serieuze prestaties levert.

Deze MT‑09 heeft nog maar 7.000 kilometer ervaring, en staat rijk uitgerust te wachten op de volgende eigenaar. Een full-colour TFT-display toont je alle rijinformatie helder en overzichtelijk. De quickshifter maakt schakelen razendsnel – zonder dat je de koppeling hoeft te gebruiken.

Voor comfort op langere ritten is cruise control standaard aanwezig. En wie graag het sportieve karakter van de motor benut, wordt ondersteund door een uitgebreid veiligheidspakket: ABS, traction control én wheelie control helpen je om ook bij stevig gasgeven alles onder controle te houden, ook heeft deze motor verschillende rijmodi.

De moderne LED-verlichting zorgt dat je goed zichtbaar bent, terwijl de korte kentekenplaathouder de motor een compacte uitstraling geeft.

Kortom: deze Yamaha MT‑09 is niet alleen krachtig en technisch compleet, maar ook nog eens in uitstekende conditie. Ideaal voor wie zoekt naar een pure rijmachine met moderne ondersteuning – of je nu het circuit op gaat of gewoon geniet van bochtige binnenwegen.
  • 3 & 4 oktober houden wij een verbouwingsopruiming! De bouw van ons nieuwe pand is in volle gang en daarom houden wij éémalig een verbouwingsuitverkoop op al onze occasions! 

    Profiteer tot wel 20% korting of tot €1250,- op al onze occasions. De prijzen voeren wij door op 02-10-2025 einde middag.

    Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-, hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:

ABS, Traction control, Wheelie control, TFT display, Quickshifter, LED verlichting, Cruise control, Korte plaathouder






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
NIWA Motoren
Tulpenmarkt 1
Zwaagdijk
Plan de route
0228-564000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion