Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2017

Garantie: Nee
25651 Km
Nardo grey / night fluo
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Hele dikke Yamaha MT-09 bouwjaar 2017, de motor verkeert zowel technisch als optisch in goede staat. Deze MT 09 is de mooie kleurstelling: Nardo grey / Night fluo. Deze is ook voorzien van enkele mooie opties! Onder andere de OEM Yamaha kuipruit,  LED knipperlichten, zwarte rem/koppelings hendel EN een mooie volledig Akrapovic uitlaatsysteem (ZGAN!) met titanium einddemper maken deze motor echt af! (incl uitneembare db killers).

Kilometers: 25651
Bouwjaar: 2017
Opties: ABS, TSC, Quickshifter

Motor wordt geleverd inclusief afleverbeurt! En bezorgen op locatie is mogelijk, neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Wil je deze motor toch graag customizen? Ook dit doen wij graag en zijn er in overleg veel mogelijkheden! Bij aanschaf van een motor doen wij dit extra scherp geprijsd, Win Win dus!

Enthousiast geworden van deze prachtige MT-09 maar zijn de financien nog niet toereikend? Geen probleem! Want bij ons kun je vrijblijvend een financiering aanvragen via NUmotorrijden.nl. Motorrijden wil je tenslotte NU en NIET pas morgen! Neem hiervoor contact met ons op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.

Heb je nog vragen, of wil je de motor graag bij ons in Aldeboarn, Friesland komen bezichtigen? Neem dan contact met ons op, wij zijn ter aller tijden telefonisch of via Whatsapp bereikbaar via de onderstaande telefoonnummers:

Job Veenstra
06-19683808

Ferdinand Veenstra
06-83333430

(Open op afspraak)






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Veenstra Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion