Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZS 1000 FAZER - 2003

55987 Km
Rood
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Scherpe "zo meenemen" prijs van slechts €3495!

Keurige Yamaha FZS Fazer 1000 voorzien van enkele leuke opties. Deze Fazer verkeert in nette en goed onderhouden staat. 

In mei 2024 is er nog een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Hierbij is gelijk de voorvork voorzien van nieuwe keerringen en olie, en heeft de achterschobreker een revisie gehad. Banden, ketting en andere slijtagedelen zijn nog ruim voldoende. 

Kortom, en erg leuke Fazer in een gave kleur die klaar staat voor nog vele extra kilometers!


Omschrijving
Optische staat: goed
Technische staat: goed
Kenteken: MH-BT-35
Datum eerste toelating: 12-3-2003
Kilometerstand: 55987km
Aantal sleutels: 2
Boekjes aanwezig: nee
Marge/BTW: Marge

Opties:
- BOS uitlaat
- Bellypan in kleur
- Topkoffer
- Middenbok
- Radiateur protectie

 
  • Kijken en rijden?
    Leuk, je bent welkom! Wij zijn op afspraak open. Overdag, avond of weekend? Geen probleem. Neem contact op via Marktplaats, onze website of telefonisch via 06-53627150 (tel) of 06-15206738 (Whatsapp). 

    Inruil
    In veel gevallen is inruil mogelijk. Mail of app ons wat foto’s, een duidelijke omschrijving en een richtprijs. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko is aangesloten bij MotorGarantie. Hierdoor is het mogelijk om 3, 6 of 12 maanden garantie af te sluiten. Bekijk onze website voor meer informatie.

    Financiering
    Kom je net wat budget te kort voor je droommotor? Neem gerust contact op, dan informeren wij je graag over de mogelijkheden. 

    MotoToko: We buy motors, we sell passion.
    > Mototoko zoekt voor jou de gaafste motoren van alle merken.
    > Je betaalt bij ons géén extra kosten om de motor rijklaar te maken.
    > Inruil is mogelijk.
    > Financiering is mogelijk.
    > Garantie is mogelijk.
    > Haal-en brengservice is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van motor gegevens, accessoires, opties en druk -en zetfouten. 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mototoko
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion