Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 AS - 2014

Garantie: Nee
35316 Km
Grijs
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
FJR 1300 in topstaat in de Semi Automaat uitvoering. Dus deze motorfiets heeft geen koppelinghendel.

Schakelen doe je met het voetschakelpedaal of de hand flippers.

Motorfiets heeft nog zeer weing kilometers gelopen en dat is de hele motor aan te zien.

Is ook nog voorzien van originele zijkoffers hier niet op de foto getoond.

Let op het gaat hier wel om een ouder model (RP13)maar is pas in 2014 officieel op kenteken gekomen.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Motor word verkocht in opdracht dus eventule inruil moet eerst bekeken worden.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Automaat, garantie, gear indicator, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, middenbok, Optioneel: 6 maanden extra garantie voor 250 euro bij deze motor, origineel sleutel set, Originele uitlaat, topkofferdrager, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion