Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 AS - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
BLUISH SILVER 4
Vermogen:
106 kW
Teller:
41.765 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
yamaha - fjr-1300-as
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2006
Garantie: Afl pakket meerprijs
EU verantwoordelijke: YAMAHA MOTOR EUROPE N.V. branche NL KOOLHOVENLAAN 101 1119 NC SCHIPHOL, NL

Deze fijne Yamaha FJR 1300 AS is de ultieme motor voor de toerrijder. De AS-versie betekent dat de motor een automatische koppeling heeft. Zelf moet je wel schakelen wat kan d.m.v. je voet of met 'flippers' op het stuur. Koppelen is dus niet meer nodig wat het comfort wel degelijk verhoogd.
Motor voorzien van originele topkoffer.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion