|
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-cilinder |
Boring x slag | 79|66,2 |
Cilinder inhoud | 1,298 |
Comp. verhouding | 10,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 146,2|107,5|8,000 |
Max. koppel | 138|7,000 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | YCC-S schakelsysteem met automatische koppeling en transmissie met 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Aandrijfas |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 25 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium, vloerdelen, Diamantvormig |
Vering voor | Upside-down voorvork, Ø 48 mm poot, instelbare veervoorspanning, instelbare in- en uitgaande demping, veerweg 135 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 125 |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 320 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 282 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1,545 |
Lengte | 2,230 |
Breedte | 750 |
Hoogte | 1,325/1,455 |
Zithoogte | 805/825 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Silver, Tech Graphite, Phantom Blue |
Beschrijving | Met de zeer geavanceerde FJR1300AS ontdekt u het ultieme sportieve toeren. Wat hem zo bijzonder maakt is het geavanceerde elektronische schakelsysteem met volledig automatische koppeling, waarmee u kunt schakelen met uw linkervoet of -duim, zonder dat u de koppelingshendel hoeft te bedienen. Dit automatische systeem zorgt te allen tijde voor een soepele schakelovergang.
Deze geavanceerde langeafstandsmotor is tevens uitgerust met het nieuwste elektronisch verstelbare veersysteem en upside-down voorvork. Hiermee kunt u de vering en schokdemping naar eigen voorkeur instellen.
Met zijn machtige 1.298cc motor en aluminium chassis, de nieuwe transmissie met 6 versnellingen, cruise control en tractieregelsystemen, opent de FJR1300AS een geheel nieuwe wereld voor u. |