Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 SUPER - 2023

1333 Km
Bianco Innocente
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11340
Vespa 300 GTS SuperSport Hpe 2023, in bijna nieuwe staat met slechts 1.300 kilometer. Deze krachtige scooter biedt de perfecte balans tussen klassieke stijl en moderne prestaties. Uitgerust met een sterke 300cc-motor, ideaal voor zowel stedelijke ritten als langere afstanden. Deze Vespa GTS Supertech is uitstekend onderhouden en klaar voor gebruik. Het sportieve ontwerp, comfortabele zadel en de soepele rijervaring maken elke rit een genot. nu met Vespa Mia sysyteem, dagrij verlichting. LED richtingaanwijzers, Keyless start en usm aansluiting. Een unieke kans om een praktisch nieuwe Vespa te bemachtigen! Voor meer informatie of een proefrit, neem gerust contact op.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion