Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 IE - 2021

Garantie: Ja
2532 Km
Blauw
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
VESPA GTS 300 IE  ABS/ASR Blauw 2021 2532km

De Vespa GTS 300 met ABS en standaard ASR (tractiecontrole) is de krachtigste en pittigste Vespa ooit.

De ééncilinder 300 cc, 4-takt, 4-kleppen, vloeistofgekoelde motor met elektronische injectie en een maximumvermogen van 23,8 pk en een constructie van topkwaliteit verzekert een indrukwekkende acceleratie vanuit stilstand samen met eersteklasprestaties.
incl. Achterdager, windscherm en Alarm
Rijdt geweldig!!




 


  • Snelle levering en direct uit voorraad.


    incl. Afleveringskosten 2 jaar garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom! 



    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi


Opties en Accessoires:
ABS, Achterklapdrager chroom, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1964 - De jaren 60 brachten belangrijke veranderingen binnen het bedrijf. Met eerst de dood van Giorgio Parodi in 1955 en later die van Carlo Guzzi in 1964, gecombineerd met de diepe crisis die de motorbranche raakt in die periode, werd Moto Guzzi overgenomen door SEIMM. Het bedrijf concentreerde zich op hoofdzakelijk op lichtgewichtmachines zoals de bromfietsen Dingo en Trotter om aan de grote vraag van jonge mensen te voldoen. Om dit imago te keren en weer de Moto Guzzi hartstocht op te laten leven start men de ontwikkeling van een nieuwe 90 graden V-Twinmotor die door Carcano wordt ontworpen en die het symbool van Moto Guzzi van vandaag zou worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion