Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TRIDENT 660 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
SAPH. BLAUW/COB. BLUE
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
triumph - trident-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Triumph Trident Triple Tribute.

De vernieuwde Trident Tribute staat
nu bij ons in de winkel.

De vernieuwde zwarte Trident Tribute
is standaard voorzien van:
- Flyscreen
- Bellypan
- Quickshift
- Cruise control
- Rode velgen
- Speciale Tribute kleurstelling

Deze Trident is een ode aan Slippery
Sam, die meerdere keren de bekende TT
Isle of Man races wist te winnen.

Bel of kom gezellig langs in de
winkel voor deze Triumh Trident
Triple Tribute.

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Blom Motoren
t Koendert 4
Leusden
Plan de route
033-4635449
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion