Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER SPORT 660 - 2023

Garantie: Ja
17628 Km
GRIJS
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
triumph - tiger-sport-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Met 12 maanden garantie. Nieuw geleverd en onderhouden door Goedhart Motoren. Ingeruild van de eerste eigenaar.

Onder andere voorzien van:

- Topkoffer
- Handvatverwarming
- Valbescherming
- Tankpad
- Quickshifter

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten. Goedhart Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij Goedhart Motoren is voorzien van minimaal 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen. Naast alle occasions heeft Goedhart Motoren ook altijd meer dan 200 nieuwe motoren op voorraad.
Informeer bij onze verkoopafdeling naar de beschikbaarheid.

Goedhart Motoren is officieel dealer van: Aprilia, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Vespa, Yamaha en Piaggio.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion