Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY PRO - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
CARBON BLACK SAPPH B
Vermogen:
Teller:
7.170 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Triumph Tiger 900 Rally Pro.

Deze Tiger 900 is pas een half jaar
oud, heeft nog geen 10.000 kilometer
gelopen en is in zeer nette staat.

Deze Tiger 900 is voorzien van
zilveren zijkoffers en is dit jaar
door ons nieuw geleverd aan de eerste
eigenaar.

Deze Rally Pro is voor de ondernemer
nog interesanter, want het gaat hier
om een BTW motor.

Bel of kom gezellig langs voor deze
Triumph Tiger 900 Rally Pro.

= Bedrijfsinformatie =

Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.

Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden

033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Blom Motoren
t Koendert 4
Leusden
Plan de route
033-4635449
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion