Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 ABS - 2015

Garantie: Ja
55860 Km
Zwart
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
triumph - tiger-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Merk & Model: Triumph Tiger 800 ABS
  • Bouwjaar: 2015
  • Kilometerstand: 55.860 km
  • Vermogen: 95 pk (70 kW)
  • Cilinderinhoud: 800 cc
  • Kleur: Zwart
  • Prijs: €6.450
  • Garantie: Ja
  • Geschikt voor 35 kW: Ja
  • Inruil mogelijk: Ja
  • Financiering mogelijk: Ja
Opties & accessoires:
 
  • Arrow demper – Hoogwaardige uitlaat voor verbeterde prestaties en geluid
  • SW-Motech valbeugels – Extra bescherming voor de motor
  • ABS – Antiblokkeersysteem voor veilig remmen
  • Skidplate – Bescherming voor het motorblok
  • USB-aansluiting – Voor het opladen van apparaten onderweg
  • Standaard verbreders – Verhoogde stabiliteit bij het parkeren
  • Hepco & Becker zijkoffers – Ruime opbergmogelijkheden voor bagage
  • Spatbordverlenging – Extra bescherming tegen opspattend vuil
  • Motorbeschermplaat – Bescherming voor de onderzijde van de motor
  • Waarom kiezen voor Motorsport Klazienaveen?

    -Ervaren werkplaats – Onderhoud, reparatie en schadeherstel door experts.
    -Proefrijden mogelijk – Ervaar zelf het rijplezier.
    -Bezorging aan huis – Gemakkelijk en snel geleverd.
    -Deskundig advies – Persoonlijke service van motorliefhebbers.
    -Kwaliteit & passie – Alleen de beste voertuigen en onderdelen.
    -Flexibele betaalopties – Betalen bij aflevering of financiering mogelijk.
    -Servicebeurt & aflevercontrole – Altijd veilig en goed onderhouden de weg op.
    -10 dagen gratis all-risk verzekering – Extra zekerheid bij aankoop van een motor!

    Bezoek ons in Klazienaveen!
    Adres: Kruizemunt 4, 7892 AB Klazienaveen
    Telefoon: 0591-393 408
    WhatsApp: +31 611844404
    Website: www.motorsportklazienaveen.nl

    Openingstijden:
    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
    Zaterdag: 10:00 - 16:00

    Afleverkosten €249 – geen verplichting!
    De genoemde prijs is de zo-meeneemprijs, zonder garantie. Je bepaalt zelf of je kiest voor extra zekerheid.
    Voor €249 afleverkosten krijg je:
    ✔️ Een complete afleverbeurt
    ✔️ 3.000 km garantie op het blok (binnen 1 jaar)
     

    Let op: Vooraf aanmelden is verplicht voor proefritten en afleveringen. Geen aanmelding = geen verzekering.

    We doen ons uiterste best om alle informatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Toch kunnen er typefouten voorkomen. Controleer altijd de details voor aankoop. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorsport Klazienaveen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in genteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp gentroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion