|
Motor | Vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor, DOHC, 12 kleppen |
Boring x slag | 85|71,4 |
Cilinder inhoud | 1.215 |
Comp. verhouding | 11,0:1 |
Kleppen | 12 kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische gasklepregeling, brandstofinspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 141|104|9.350 |
Max. koppel | 122|7.600 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, hydraulisch bediend, bekrachtigd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Spaceframe van stalen buizen |
Vering voor | WP 48 mm upside down-voorvork, elektronisch instelbare demping, veerweg 190 mm (versie met lage zithoogte 168 mm) |
Vering achter | WP monoshock, elektronisch instelbare semi-actieve demping met automatische instelling van de voorspanning, veerweg 193 mm (versie met lage zithoogte 158 mm) |
Remmen voor | Dubbele zwevende remschijf van 305 mm, Brembo radiale monoblock-vierzuigerremklauwen, uitschakelbaar ABS |
Remmen achter | Enkele remschijf van 282 mm, Nissin zwevende tweezuigerremklauw, uitschakelbaar ABS |
Voorband | 120/70 R19 |
Achterband | 170/60 R17 |
Wielbasis | 1.520 |
Lengte | |
Breedte | 830 |
Hoogte | 1.470 |
Zithoogte | 835 - 855 mm. Versie met laag zadel verkrijgbaar: 790 - 810 |
Drooggewicht | 244 |
Leverbare kleuren | zwart, zilvergrijs, blauw |
Beschrijving | TIGER 1200 XRX
De XRX uit het middensegment, met zijn responsievere motor en verbeterde rij-ergonomie, levert een nieuw niveau van prestaties, mogelijkheden en stijl op de weg, met een grote stap voorwaarts op het gebied van rijverbeterende functies en technologie. |