Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 - 2007

Garantie: Ja
62609 Km
BLUE
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
triumph - tiger-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Ben jij op zoek naar een sportieve en comfortabele allroad motor met karakter? Dan is deze Triumph Tiger 1050 uit 2007 een uitstekende keuze. Deze motor combineert brute kracht met tourcomfort en Engelse stijl.

Specificaties:

Merk / Model: Triumph Tiger 1050


Bouwjaar: 2007


Vermogen: ca. 115 pk


Cilinderinhoud: 1050 cc – 3-cilinder


Transmissie: Handgeschakeld, 6 versnellingen

Kenmerken:

Sterke en karaktervolle driecilinder motor


Geschikt voor lange ritten én sportief rijden


Comfortabele zithouding, ook voor langere rijders


Onderhoudsvriendelijke kettingaandrijving

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion