Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE Rx ABS - 2015

17298 Km
Mat Grijs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
triumph - street-triple-rx-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
TRIUMPH STREET TRIPLE RX  ABS ( 675 )
Bouwjaar 2015
17298 km

Nette Street Triple RX, volledig origneel op de EvoTech korte kentekenplaathouder na. 

Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt


Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- EvoTech korte kentekenplaathouder
- ABS

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.

Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00

Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion