Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE RS - 2017

31000 Km
Nardo grey
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
triumph - street-triple-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een van de meest opwindende motorfiets uit de markt

Triumph Street Triple RS in unieke Nardo Grey kleur

Brute 123 pk sterke 3 pitter

De best afgewerkt Triumph ooit

Met alle denkbare opties erop:

* Volledig instelbare big piston Showa voorvork

* Ohlins achterschokbreker STX40 monoshock

* SC Project GP uitlaatdemper

* Brembo M50 remklauwen


* ABS

* TFT scherm

* Ride by wire

* Quick-shifter

* Traction control

* Verschillende mappings


* Duo cover

* Led knipperlichten

* Led achterlicht unit

* Korte kentekenhouder

# Incl. originele Arrow uitlaatdemper


(Deze motor is professioneel gewrapt
de originele zwarte kleur zit er nog netjes onder )


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2017
Cilinderinhoud: 765 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand: 28.000
Kleur: Nardo Grey
Afleverkosten/garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
Originele uitlaat, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion