|
Motor | Vloeistofgekoeld, 8 kleppen, SOHC, parallelle tweecilinder met een krukhoek van 270° |
Boring x slag | 84,6|80 |
Cilinder inhoud | 900 |
Comp. verhouding | 10,55:1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 55 |40,5 |5.900 |
Max. koppel | 80|3.230 |
Koppeling | Natte platenkoppeling met bekrachtiging |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | KYB 41 mm voorvork, veerweg 120 mm |
Vering achter | KYB dubbele schokbreker met instelbare veervoorspanning, veerweg achterwiel 120 mm |
Remmen voor | Enkele zwevende remschijf 310 mm, zwevende remklauw (Nissin) met 2 zuigers, ABS |
Remmen achter | Enkele remschijf 255 mm, zwevende remklauw (Nissin) met 2 zuigers, ABS |
Voorband | 100/90-18 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1100 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | zwart, rood, blauw/zilvergrijs |
Beschrijving | DE NIEUWE STREET SCRAMBLER
De mooie stijl van de Street Scrambler, de stoere offroad-uitstraling en de coole veelzijdigheid hebben wereldwijd voor een fenomenale reputatie gezorgd. En nu voegen de verbeteringen voor 2019 een nieuwe dimensie toe aan de prestaties, functionaliteiten, comfort en stijl voor een van de meest toegankelijke en eenvoudig te hanteren moderne klassiekers van Triumph.
Met een aanzienlijk vernieuwde 900cc twin Bonneville-motor voor meer vermogen, uitrusting met hogere specificaties met nieuwe toonaangevende technologie, hoogwaardige details en afwerking, en een nog mooiere en opvallende scrambler-look, is het resultaat een nieuwe generatie Street Scrambler die nog leuker is om te rijden dan ooit tevoren. |