Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 - 2019

Garantie: Nee
3651 Km
Grijs-zwart
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De ware redenen waarom die Engelsen zich op Ibiza laten vollopen met alcohol komt voort uit het volgende : het weer in the UK is meestal niet zo mooi, op culinair gebied hebben de schapen in de Highlands het nog beter, de engelse vrouwen lopen nog altijd gekleed zoals tante Sjaan in 1974 door de keuken stiefelde en sinds de Brexit staat het er financieel ook niet zo mooi voor ! Maarrrr .....ohoh wat kúnnen die Engelsen daar in Hinckley mooie motorfietsen bouwen !!!! Daarom hebben wij een supermooie [ first owned ] Speed Twin ingeruild  met ABS, TCS, LED koplamp , Rijmodi [ Road, Sport en Rain ] , LED verlichting, verstelbare rem- en koppelingshendel,en bar-end spiegels.      Brittania rules !!! 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem [ABS], Bar-end mirrors, Boordcomputer, LED koplamp, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Nederlands geleverde motorfiets, Riding modes, Van eerste eigenaar!, Verstelbare rem- en koppelingshendel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion