Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 - 2022

€ 13.950,- € 14.950,-
Garantie: Ja
18486 Km
Matgrijs
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Speed Twin in zeer goede originele staat met onderhoudsgeschiedenis.

De nieuwe Triumph Speed Twin is een 1200 Bonnenville met meer vermogen in het midden- en topsegment met 100pk en een piekkoppel van maar liefst 112 Nm dat al 500 tpm eerder beschikbaar is dan voorheen. Ook het design en de elektronica hebben een update gekregen voor deze vernieuwde klassieker. Een ware Bonneville look dus in combinatie met een modern motorblok en toepassingen.

RIDE TO A NEW START! 

* Nieuwe locatie, Nieuwe kansen! *

Onze showroom verhuist naar een nieuwe locatie, maar EERST maken we plaats voor waanzinnige acties!
Kom langs tijdens de *Motor(ver)Huis voordeelweken* en profiteer van extra voordeel op ons complete assortiment!

- Waarom wachten? De motor van je dromen is dichterbij dan je denkt! -

NU TE KOOP VAN 14950€ voor 13950€ !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Brabant
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion