Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE RS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
.
Vermogen:
110 kW
Teller:
31.559 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
triumph - speed-triple-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 16 liter
Vrije hefhoogte: 83 cm
Referentienummer: 15553

Triumph Speed Triple – 2018
Uitgerust met Arrow uitlaten


* Originele kilometerstand

* Krachtige 1050cc driecilinder met unieke sound

* Arrow uitlaatsysteem voor extra beleving en uitstraling

* Sportieve naked styling met Britse klasse

* Brembo-remmen en hoogwaardige vering

* Goed onderhouden en rijklaar


De Triumph Speed Triple is een icoon onder de naked bikes: krachtig, strak en met karakter. Dankzij de Arrow uitlaten geniet je van een indrukwekkende sound en extra sportieve uitstraling. Een motor die prestaties, kwaliteit en plezier perfect weet te combineren.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Friese Motorexperts
Jan Flamelingstrjitte 1
Menaam
Plan de route
0518-419650
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion