Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
Rood
Vermogen:
99 kW
Teller:
31.357 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Triumph Speedtriple 1050 ABS 

Bouwjaar: 2011
Kilometerstand: 31.357
Garantie: ja 3 maand 

Mooie en complete Speedtriple 1050 ! Heeft bij 28dkm groot onderhoud gehad inclusief ketting set / Banden set 

Opties en accessoires: 
* Arrow uitlaten 
* Led knipperlichten 
* EVO tech korte kenteken houder 
* Rizoma bar end spiegels 
 

ABS / Gear indicator 

Uitgevoerd in een super kleuren combinatie. 
 


  • Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Lettele
    Holterweg 128
    7434 PB Lettele
    0570-239190

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Reservering en Aanbetaling

    Motoren worden uitsluitend gereserveerd indien en nadat de koper een aanbetaling heeft gedaan.

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Beekman Motoren
Holterweg 128
Lettele
Plan de route
0570239190
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion