Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
Zwart
Vermogen:
78 kW
Teller:
41.696 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Speed Triple 1050 in het zwart met een stoere Arrow uitlaat.

Voorzien van wat rekeningen met gedane onderhoud van de motorfiets.

Het gaat om hier om het verbeterende model.

De eerste 1050 Speed Triple hadden wat problemen, onder ander startproblemen, en die zijn met dit bouw jaar verholpen. 

De remschijven met blokken zijn niet lang geleden vervangen.

Verder voorzien van een solo seat, valdoppen en een kentekenplaathouder.

Motor net binnen maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Motor heeft klein deukje in de tank.

Inruil op deze motorfiets is mogelijk. 

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, kentekenplaathouder, origineel sleutel set, solo seat, spiegels, andere, Sportuitlaat, valnokken, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion