Nieuwsbrief:

TRIUMPH  ROCKET 3 GT - 2020

Garantie: Ja
11076 Km
Grijs
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
triumph - rocket-3-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij klaar voor de koning der cruisers? Grijp je kans, want deze Triumph Rocket 3 GT is een unieke machine in topstaat – en met slechts 11.076 KM op de teller is hij nét ingereden!
  • 2.500cc driecilinder – de grootste productie-motorfiets cilinderinhoud ter wereld
  • Compleet met alle boekjes en volledige onderhoudshistorie
  • Onlangs voorzien van een onderhoudsbeurt, nieuwe banden en remblokken – instappen en rijden maar
  • GT-uitvoering met comfortzadel, voetsteunen voor lange ritten en verstelbaar windscherm
Of je nu houdt van toeren in stijl of gewoon het meeste koppel onder je rechterhand wilt voelen – deze Rocket 3 GT levert ongeëvenaarde prestaties én comfort.

De Triumph Rocket 3 GT heeft indrukwekkende specificaties:
    •    Cilinderinhoud: 2.458 cc
    •    Vermogen: 167 pk (123 kW) bij 6.000 tpm
    •    Koppel: 221 Nm bij 4.000 tpm – het hoogste koppel van elke productie-motorfiets ter wereld

Te bezichtigen bij ons in de showroom – proefrit mogelijk op afspraak
Neem nu contact op en ervaar zelf waarom deze machine zoveel respect afdwingt!

Wees er snel bij, want een motor als deze komt zelden in deze staat voorbij.

Triumph Rocket 3 GT – Ride the Legend.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion