|
Motor | vloeistofgekoelde driecilinder lijnmotor |
Boring x slag | 74|52.3 |
Cilinder inhoud | 675 |
Comp. verhouding | 12.65:1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint electronische injectie, geforceerde luchttoevoer. |
Ontsteking | Digitaal. Inductie-type. Via EMS. |
Vermogen | 123|91.72|12500 |
Max. koppel | 72|1175 |
Koppeling | meerplaten vloeistofkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium brugframe |
Vering voor | 41mm USD met instelbare in- en uitgaande voorspanning |
Vering achter | Monoshock met instelbare in- en uitgaande voorspanning |
Remmen voor | Dubbele schijfremmen, 308 mm, met 4 zuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele schijfrem, 220 mm doorsnee |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1392 |
Lengte | 2010 |
Breedte | 710 |
Hoogte | 1109 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Scorched Yellow, Tornado Red, Graphite |
Beschrijving | Als eerste driecilinder supersport middelgewicht staat de Daytona 675 alleen in het meest competitieve segment van de motormarkt. Natuurlijk kan hij vergeleken worden met veel andere motorfietsen, maar bij deze vergelijkingen komt de Daytona 675 keer op keer als beste uit de arena. De commentaren luiden eensgezind: deze motor is toonaangevend over hoe een moderne supersport moet sturen, rijden én eruit zien. |