Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Parallel twin, luchtgekoeld |
Boring x slag | 90|68 |
Cilinder inhoud | 865 |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | multipoint injectie met SAI |
Ontsteking | |
Vermogen | 68|50|7500 |
Max. koppel | 68|5800 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 41/15 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Stalen wiegframe |
Vering voor | Kayaba, 120mm veerweg, 41mm forks |
Vering achter | Dubbele schokdemper, 106 mm veerweg |
Remmen voor | Enkele 310 mm remschijf, Nissin remklauw |
Remmen achter | 255 mm remschijf, Nissin remklauw |
Voorband | 110/70 R17 |
Achterband | 130/80 R17 |
Wielbasis | 1500 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1130 |
Zithoogte | 740 |
Drooggewicht | 225 |
Leverbare kleuren | Imperial Purple and Fusion White, Cranberry Red and Crystal White |
Beschrijving | De beroemdste naam in de wereld van het motorrijden is ook nu nog net zo beroemd als vijftig jaar geleden.
Gebouwd in navolging van de almachtige Britse twinmotoren die in de jaren '60 heer en meester op de weg waren, combineren de hedendaagse Bonneville modellen eigentijds design en moderne productietechnieken met de traditionele styling en uitstraling.
Of u nu houdt van de jaren '70-look van de behendige en toegankelijke Bonneville en Bonneville SE, of van de pure jaren '60-klasse van de bespaakte T100, de Bonneville wordt aangedreven door een ultramoderne en betrouwbare brandstof-ingespoten paralleltwin, met een sterk karakter en meer dan genoeg pit.
De Bonneville bezit nog altijd die unieke stijl en aantrekkingskracht waar geen enkele andere motorfiets aan tippen kan. Jaloerse blikken en geanimeerde gesprekken met toevallige voorbijgangers zijn gegarandeerd. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 | Eibergen, Gelderland |
 | 0545-477404 |
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introductie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgevoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich overigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon veranderen. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de Engelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken