 |
Motor | Parallel twin, luchtgekoeld |
Boring x slag | 90|68 |
Cilinder inhoud | 865 |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | multipoint injectie met SAI |
Ontsteking | |
Vermogen | 68|50|7500 |
Max. koppel | 68|5800 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 41/15 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Stalen wiegframe |
Vering voor | Kayaba, 120mm veerweg, 41mm forks |
Vering achter | Dubbele schokdemper, 106 mm veerweg |
Remmen voor | Enkele 310 mm remschijf, Nissin remklauw |
Remmen achter | 255 mm remschijf, Nissin remklauw |
Voorband | 110/70 R17 |
Achterband | 130/80 R17 |
Wielbasis | 1500 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1130 |
Zithoogte | 740 |
Drooggewicht | 225 |
Leverbare kleuren | Imperial Purple and Fusion White, Cranberry Red and Crystal White |
Beschrijving | De beroemdste naam in de wereld van het motorrijden is ook nu nog net zo beroemd als vijftig jaar geleden.
Gebouwd in navolging van de almachtige Britse twinmotoren die in de jaren '60 heer en meester op de weg waren, combineren de hedendaagse Bonneville modellen eigentijds design en moderne productietechnieken met de traditionele styling en uitstraling.
Of u nu houdt van de jaren '70-look van de behendige en toegankelijke Bonneville en Bonneville SE, of van de pure jaren '60-klasse van de bespaakte T100, de Bonneville wordt aangedreven door een ultramoderne en betrouwbare brandstof-ingespoten paralleltwin, met een sterk karakter en meer dan genoeg pit.
De Bonneville bezit nog altijd die unieke stijl en aantrekkingskracht waar geen enkele andere motorfiets aan tippen kan. Jaloerse blikken en geanimeerde gesprekken met toevallige voorbijgangers zijn gegarandeerd. |