Nieuwsbrief:

SUZUKI  VX 800 - 1990

Garantie: Nee
83025 Km
Rood
suzuki - vx-800
suzuki - vx-800
suzuki - vx-800
suzuki - vx-800
suzuki - vx-800
suzuki - vx-800
suzuki - vx-800
suzuki - vx-800
suzuki - vx-800
suzuki - vx-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een heel betaalbare toerfiets de VX800

* Bj. 1990 nederlands geleverde motorfiets
* 83.025km , maar nog erg fris en goedrijdend
* watergekoelde V-twin , loopt keurig netjes en pakt goed op
* Cardan eindaandrijving , dus onderhoudsarm
* Nog in originele staat , geen exteme gebruikssporen of veel roest
* Voldoende profiel op de banden
* Nog even check-up gehad , alles OK en nog even voorzien van nwe. motorolie en filter
* Voor de VASTE prijs van 699€ veel motorfiets , inruil kan ook nog
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion