Nieuwsbrief:

SUZUKI  VL 1500 LC INTRUDER - 2002

24097 Mls
Wit/grijs
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
suzuki - vl-1500-lc-intruder
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuwe model met de dubbele schijven voor.

Vance and Hines uitlaat.
(Originele uitlaat ook aanwezig maar is niet meer zo mooi)

Word voor de vraagprijs afgeleverd op nieuwe banden.
Maar mag ook voor een stuk minder weg als je voorlopig op deze banden door rijd.

Nog niet gepoetst maar word nog gepoetst, daarna volgen nieuwe foto's!
Of koop hem voor nog minder als je hem zelf poetst!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion