Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw/Wit
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Direct uit voorraad leverbaar in alle kleurstellingen!
Inclusief 6 jaar garantie!

De gloednieuwe Suzuki V-STROM 800DE verrijkt je dagelijks leven en elke trip met de sensatie van avontuur en puur rijplezier. Daarnaast geniet je van Suzuki’s gloednieuwe 776 cc paralleltwin die garant staat voor krachtige prestaties, perfect afgestemd op de capaciteiten van deze ultieme allrounder. De levering van de nieuwe Suzuki V-STROM 800DE start in de loop van 2023. De machine is ook beschikbaar in een variant voor A2- rijbewijshouders.

Met een modern ontwerp, opvallende kleuren, een ergonomische rechtop-zithouding, 5-inch TFT-display met pop-upwaarschuwingen, een tank met 20 liter inhoud en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket staat deze allrounder zijn mannetje, ongeacht de eindbestemming. De verticaal geplaatste, hexagonale LED-koplampen zorgen voor optimaal zicht en geven de motorfiets een bijzondere flair. Compacte LED-positielichten, LED-knipperlichten en een LED-achterlicht zorgen voor een goede zichtbaarheid.

Een groot voordeel is de compacte bouw van de nieuwe 776 cc paralleltwin met 270° krukas, standaard gekoppeld aan een up & down Quickshifter. De bescheiden afmeting van de voorzijde naar de achterzijde maakt een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie mogelijk, zowel voor het rijden op gravelwegen en paden als voor langeafstandsritten. Tegelijkertijd zorgt de compacte bouw ervoor dat de zitpositie is geoptimaliseerd: je heupen kun je verder naar voren plaatsen voor een comfortabele rijpositie- en goede controle. Dankzij het Suzuki Easy Start System volstaat slechts één druk op de knop om de motor te starten. Omdat je deze functie bij elke rit gebruikt, zorgt Easy Start voor meer rijplezier en meer rijgemak.
Opties en Accessoires:
A2 rijbewijs geschikt, ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion