|
Motor | 4-takt, Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin |
Boring x slag | 81|62,6 |
Cilinder inhoud | 645 |
Comp. verhouding | 11,2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 71||8,800 |
Max. koppel | 62|6,500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele remschijven |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 110/80R19M/C 59V |
Achterband | 150/70R17M/C 69V |
Wielbasis | 1,560 |
Lengte | 2,275 |
Breedte | 910 |
Hoogte | 1,405 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 216 |
Leverbare kleuren | Champion Yellow, Pearl Glacier White, Glass Sparkle Black |
Beschrijving | Met een fantastisch zitcomfort, een ruime actieradius en de perfecte windbescherming van het in drie standen instelbare windscherm komen de verste bestemmingen binnen bereik. De ruime veerwegen zorgen samen met het lage gewicht en de supersterke, tubeless spaakvelgen - die op de gele versie goud geanodiseerd zijn - dat je zonder problemen door kunt waar het asfalt ontbreekt. De handkappen beschermen je handen daarbij tegen zwiepende takken. Of gewoon tegen de kou, als je andersoortige, onherbergzame streken opzoekt. Dat neemt niet weg dat je de V-Strom 650XT ABS natuurlijk ook prima kunt gebruiken voor de dagelijkse woon-werktrip, een vakantietrip of een sportieve rit over de Hollandse dijken. Met de vriendelijke, 71 pk sterke V-Twin en het superwendbare rijwielgedeelte ligt rijplezier overal voor het oprapen! |